Regulamin
programu "e-Partner"
prowadzonego przez firmę Polszlif Sp. J.
z siedzibą w 43-394 Rudzica 361
działającą na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego KRS nr 0000074675
Zamówienia
- Firma Polszlif Sp. J. (zwana dalej Sprzedawcą) prowadzi sprzedaż produktów poprzez Internet za pośrednictwem programu e-Partner. Program skierowany jest do naszych stałych klientów hurtowych (zwanych dalej Zamawiającym). Program e-Partner nie jest skierowany do klientów detalicznych. Sprzedaż detaliczna prowadzona jest w miejscu siedziby firmy Polszlif Sp. J.
- Towar można zamawiać 24 godziny na dobę. Dokonując zamówienia Zamawiający jest zobowiązany wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularzy.
- Sprzedawca nie realizuje zamówień na podstawie nieprawidłowo wypełnionych formularzy.
- Po dokonaniu zamówienia Zamawiający w celu ustalenia szczegółów dotyczących formy płatności i terminu dostawy zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą jeśli prędzej nie otrzyma potwierdzenia zamówienia od Sprzedawcy.
- Sprzedawca może od umowy odstąpić w razie niemożliwości realizacji zamówienia z powodu niedostępności produktu; w takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego. Zamawiający poinformowany o niedostępności produktu może dokonać zmiany zamówienia.
- Zamawiającemu przysługuje prawo uzyskiwania informacji o stanie realizacji zamówienia drogą telefoniczną (33 815 26 70) lub drogą elektroniczną (biuro@polszlif.pl, renia@polszlif.pl).
Towar
- Wszystkie towary sprzedawane przez firmę Polszlif Sp. J. są dobrej jakości, czego gwarantem są zdobyte certyfikaty.
- Towar jest wolny od wad ukrytych i pochodzi bezpośrednio od producentów i importerów.
- Do każdego towaru jest dołączany dowód zakupu, który jest podstawą do dochodzenia od Sprzedawcy wszelkich roszczeń związanych z zawartą umową.
- Dostępność towaru wykazana w programie e-Partner w niektórych sytuacjach może odbiegać od stanu rzeczywistego ze względu na występujące uszkodzenia przy szkle i porcelanie.
Dostawa towaru
- Towar jest dostarczany własnym transportem lub przez firmy kurierskie.
- Przesyłki realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej Schenker posiadają wykupione ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za zaginięcie i uszkodzenie.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki z przyczyn leżących po stronie spedytora.
- Kupujacy ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki i jej stanu w obecności kuriera. Jeżeli w trakcie odbioru przesyłki stwierdzono uszkodzenie towaru lub jego braki Zamawiający ma obowiązek spisania protokołu reklamacyjnego na druku dostarczonym przez kuriera. Protokół reklamacyjny powinien zawierać wyszczególnienie zniszczonych lub brakujących towarów, datę i godzinę odbioru przesyłki, dane odbierającego i kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą do żądania wymiany zniszczonych towarów na wolne od wad lub uzupełnienia przez Sprzedawcę braków ilościowych. Brak protokołu reklamacyjnego pozbawia Zamawiającego w stosunku do Sprzedawcy roszczeń z tytułu wad dostarczonego towaru.
Ceny
- Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen.
- Cena podana przy towarze może ulec zmianie w czasie przygotowania zamówienia o czym Zamawiający zostanie poinformowany w celu akceptacji nowej ceny.
Reklamacja
- Podstawą reklamacji jest okazanie dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej z dowodem zakupu . W innych przypadkach reklamacje nie będą uznawane.
- Przesyłki reklamacyjne należy kierować na adres: Polszlif Sp. J. Rudolf Budny, Rafał Budny, Renata Budny, 43-394 Rudzica 361.
- Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone z winy Zamawiającego - uszkodzenia mechaniczne.
- Reklamacji podlegają towary uszkodzone podczas transportu.
- Reklamujący towar pokrywa koszty transportu i jest zobowiązany zabezpieczyć przesyłkę w taki sposób, aby nie została ona dodatkowo uszkodzona podczas transportu.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 5 dni od dnia jej wpłynięcia.
- Szkło artystyczne ręcznie formowane może nieznacznie odbiegać od produktów prezentowanych w sklepie z uwagi na unikatowy proces produkcji.
- Szkło ręcznie formowane może nieznacznie odbiegać od produktów prezentowanych w programie e-Partner z uwagi na unikatowy proces produkcji.
Postanowienia ogólne
- Wzajemne prawa i obowiązki stron regulują następujące przepisy:
- ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny/ Dz.U. nr 16 , poz. 93 z późn. zm. /,
- ustawa z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny/ Dz.U. nr 22 , poz. 271 z późn. zm. /.
- Administratorem danych osobowych pozyskanych przy składaniu zamówienia (realizacji umowy) jest Polszlif Spółka Jawna Rudolf Budny, Rafał Budny, Renata Budny 43-394 Rudzica 361.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do złożenia i zrealizowania zamówienia (realizacji umowy). Ich nie podanie w minimalnym wymaganym przez nas zakresie uniemożliwi nam realizację Państwa zamówienia. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją zamówienia (umowy) oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy.
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacjazamówienia (umowy) będą niemożliwe.
Dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres maksymalnie do 10 lat – celem dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, poprawiania, żądania zaprzestania lub ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych w każdym momencie oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (odpowiedzialnego za ochronę danych osobowych w Polsce) w przypadku niezgodnego z prawem/udzieloną zgodą przetwarzania danych. Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych inaczej niż na podstawie przepisu prawa, ani nie będą podlegać profilowaniu i zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
W celu realizacji przysługujących praw oraz kierowania zapytań dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować na adres e-mail: marketing@polszlif.pl
- Spory wynikające z zawartej umowy będą rozpatrywane przez sądy powszechne według miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego lub miejsca wykonania umowy.